zaterdag 10 september 2011

Handwek van Eliane

Hoi iedereen!

Hier show ik mijn laatste artistieke uitspattingen...

Gerdine heeft een nieuwe telefoon gekregen. En om die voor val-schade te behoeden heb ik er een hoesje voor gemaakt. De stof is van een oud dekbedovertrek en het idee is geinspireerd op een voorbeeld uit een oud tijdschrift. Ik heb er een eigen draai aan gegeven en samen met Gerdine de lintjes en vilten bloemetjes uitgezocht. Het hoesje sluit door 2 klittenbandjes. Aan de binnenkant is een koordje bevestigd waardoor je de telefoon makkelijk uit het hoesje kunt halen. Gerdine ook weer blij!!!!















Kussens:
Laatst keek ik naar een tv programma waarin een woonkamer een metamorfose kreeg.
Daarbij werd een grote (contour)sticker van een bloem op de muur bevestigd. Opeens vond ik de kussentjes op onze bank zo saai, en kreeg zin om die op te fleuren. Met een paar restjes garen en een dikke borduurnaald kon ik aan de slag. Zomaar uit de losse pols ontstond het onderstaande resultaat:

Binnekort hoop ik een paar mooiere te maken, dit was enkel om het uit te proberen.

Groetjes Eliane.












1 opmerking:

  1. Die kussentjes had ik al uitgebreid bewonderd maar dat hoesje had ik nog niet gezien. Heel leuk en lekker vrolijke kleurtjes, dat past wel bij Gerdine inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen