zondag 10 juli 2011

Welkom

Hallo Allemaal.

Ten eerste van harte bedankt voor je bezoek op onze blog.
Het is nu nog een beetje leeg op onze blog, maar wij doen ons best om hier verandering in te brengen.
Wij hopen dan ook dat je regelmatig een kijkje zult nemen op onze site.

Het is de bedoeling dat hier van alles en nog wat komt te staan over onze creatieve uitspattingen. De ene keer zal het iets van scrappen zijn maar ook hand- & schilderwerk kun je hier tegenkomen.

Ten tweede willen wij Marlies (dochter / zus) bedanken voor het aanreiken van het idee om onze projecten online te zetten. Haar blog kun je ook volgen (scrapselsvanmarlies.blogspot.com).

Het is vrij om reacties te plaatsen en graag tot ziens op onze frutselblog.

Groetjes Eliane & Gerdine

2 opmerkingen:

  1. EINDELIJK!!! Jullie hebben ook een blog!! Ik ben heeeel benieuwd wat jullie allemaal gaan plaatsen... Ik heb natuurlijk hoge verwachtingen want ik weet waartoe jullie in staat zijn hihi :) Ik ben jullie eerste volger en ik hoop dat er maar velen morgen volgen! :)
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa Eindelijk hebben we hem :)
    En de eerste creablog is ook online!!

    Alleen snappen we het nog niet zo heel goed maar dat komt nog wel!

    Mama vind dit helemaal geweldig, ze denkt er al over een webshop te beginnen haha.

    Nou we volgen elkaar;)

    Kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen