zondag 10 juli 2011

Dekentjes

Hallo Allemaal,

Bij deze de eerste blog met foto's.
Ik (Eliane) kwam op het idee om deze dekentjes te haken nadat ik vorig jaar mijn pols had gebroken.
Door een verkeerde afloop heb ik hier een lichte beperking aan over gehouden en was benieuwd wat ik wel en wat ik niet meer kon. Haken ging mij erg goed af en dit werd uiteindelijk mijn therapie tijdens mijn herstel periode. Hieronder de foto's.

Dekentje ''Arwen'' : Gemaakt voor een ex-collega van Gerdine ter gelegenheid van de geboorte van haar dochtertje Arwen.













Dekentje '' Milan'' :  Gemaakt voor een ex-collega van Gerdine ter gelegenheid van de geboorte van haar zoontje Milan.
















Dekentje '' Rainbow'': Deze heb ik voor mijzelf gemaakt, gewoon omdat ik de kleuren zo vrolijk vind.








Dekentje ''Rozet'': Dit is hetzelfde patroon als bovenstaande dekentjes alleen heb ik ook rozetten gehaakt en deze aan de vierkantjes bevestigd.





















Dat was het voor vandaag. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en tot snel!

Groetjes Eliane

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke gekleurde bende! Meeste dekentjes had ik al gezien natuurlijk :) Maar ze blijven mooi hoor!
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen