woensdag 3 augustus 2011

Scrap layout en kaartje

Hallo allemaal!

Dit keer een blogje van Gerdine met een artistieke oprisping op scrap gebied :-)
Ik had een foto gevonden van mijn maatje Janus. Janus was een manegepaard waar ik een jaar of 5 op gereden heb en daardoor echt mijn maatje was geworden. Helaas was Janus ook erg ziek en is hij in februari 2008 ingeslapen. Ik heb een layout gemaakt ter herrinering aan hem.
























Helaas heb ik geen detailfoto's dus dan maar zo :-) De vilten bloemetjes komen bij de Blokker vandaan en de rest overal en nergens maar vooral winkels als Wibra en Action. Op het bloemetje links bove is een hoefijzertje geplakt.


Verder heb ik ook nog een kaartje gescrapt voor een vriendin van mij. Zij is op dit moment bijna 30 weken zwanger en heeft helaas al een week in het ziekenhuis gelegen ivm haar zwangerschap.  Vlinder komt ook bij de Blokker vandaan. De tags heb ik een keer gekregen. Het streepjes papier is een restje van een ander scrapproject, weet alleen niet meer welke lijn het is.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) Fijne (scrap)week nog! Groetjes Gerdine                               





1 opmerking: